tag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post2860661898553293596..comments2024-03-02T22:42:46.970+01:00Comments on Sk javítás, barkács, modding: A nem hegesztő hegesztő eseteKovács Ádám Károlyhttp://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comBlogger19125tag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-45243090352455946832024-02-08T09:51:14.042+01:002024-02-08T09:51:14.042+01:00Szia!
A klasszikus válasz: Hát, ezt több dolog is...Szia! <br />A klasszikus válasz: Hát, ezt több dolog is okozhatja :) <br />Először is azt kéne kideríteni, hogy biztosan a gépben van-e a hiba. Attól, hogy eddig jó volt a kábel és a biztosíték, még lehet ott a gond. Azt kéne megpróbálni, hogy másik körre (biztosítékra) teszed a gépet, és úgy próbálsz hegeszteni- nem írtad, de feltételezem, hogy nem a 'fő'biztosítékot kapcsolta le a hegesztő, de ha azt, akkor tégy egy próbát máshol, szomszédban, barátnál, apósnál. <br />Ha siker van, akkor ugyan ezen a körön (biztinél, konnektornál) maradva teszteld le a kábelt is (ne forgasd a szemed, olvass bele a szivattyús- mesés bejegyzésbe :) )! Ha az is rendben, akkor a gép és a kábel is jónak tekinthető, tehát vagy 'megöregedett' a biztosítékod vagy időközben megnőtt a fogyasztás a körön, és emiatt kapcsol le a megszakító. <br />Ha eddig megvagy és nincs siker, akkor lehet/ érdemes a gépet vizsgálni. Nade előbb írd meg, mit tapasztaltál, mert nem kívánom koptatni feleslegesen a billentyűzetem :) <br />Sok sikert! <br />ÁdámKovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-70624417890147735352024-02-07T20:50:59.062+01:002024-02-07T20:50:59.062+01:00Nagyon hasznos volt!Ha kérdezhetnélek,arról,hogy u...Nagyon hasznos volt!Ha kérdezhetnélek,arról,hogy ugyanez a fajta trafó miért csinálja azt,hogy bekapcsolom,búg ahogy szokott,és ahogy a pálcát érintem,levágja a biztosítékot,aminek bírni kéne,mert arról a kábelról,még kismegszakítóról már sokat hegesztettem,de legújabban csak levágja.Várom válaszod mi lehet a baj vagy bajok.köszönöm.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-83670855174185065152020-10-31T22:52:00.801+01:002020-10-31T22:52:00.801+01:00Köszönöm szépen a tippet! Jó éjt sok pihit jó hétv...Köszönöm szépen a tippet! Jó éjt sok pihit jó hétvégét! Nagy Józsefnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-79679325087663047662020-10-26T12:14:50.160+01:002020-10-26T12:14:50.160+01:00Üdv!
Ha ilyen gyorsan "működik" a védel...Üdv! <br />Ha ilyen gyorsan "működik" a védelem, az nem normális. Elvileg ugyan arról a gépről beszélünk, amit bemutattam a bejegyzésben. Nálam nyáron, ha tűző napon van a gép kb 8-10 darab 2,5 -es pálca elhegesztése után kapcsol le a védelem, ez elfogadható- ha árnyékban használom, vagy nem süt a nap, akkor nem is kapcsol le. <br />A felfogatáshoz használhatsz kétkomponensű ragasztót- létezik hőálló- , vagy olyan szilikont, amire rá van írva, meddig bírja- pl amit motorblokk összerakásnál szokás használni. Arra figyelj, hogy ne tegyél sokat a hőkioldó és a treafó közé, inkább oldalról próbáld fogatni- ha kell, ideiglenesen rögzítsd szigszalaggal vagy dróttal, míg megköt a ragacs. Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-5787435599910239442020-10-26T11:43:56.427+01:002020-10-26T11:43:56.427+01:00Köszönöm a hozzászólást, örülök, ha segítettem! Köszönöm a hozzászólást, örülök, ha segítettem! Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-91628900336140022552020-10-25T13:27:35.968+01:002020-10-25T13:27:35.968+01:00Helló egy olyan problémám van hogy van egy einhell...Helló egy olyan problémám van hogy van egy einhell cen 150/1 turbo heggesztőm és kb 2 pálcát heggesztek vele és kikapcsol a bimetál kapcsolója szédszedtem és az vam ráírva hogy (kds-r302 70°c 400v 32A) oké kicsit keveselltem ezért szédszettem a tesómét ami ugyan az csak budget márkájú amiben viszont (kds-32A 128+-5°c 400V) os bimetál kapcsoló van és a 10 év alatt egyszer sem kapcsolt ki neki egész napos heggesztés alatt sem ígycarracgondoltam hogycebbe vennék wgy 128°C ost . Néztem az ebay en hogy lehet kapni olyat amilyen a tesóméban van csak nem tudom hogy mivel kellene vissza ragasztani az újat hogy a melegedést (vagy 100°C ot) is bírja meg kemény legyen mint a gyári ragasztója. Nagy Józsefnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-74290380931826054672020-10-25T09:55:34.850+01:002020-10-25T09:55:34.850+01:00Köszönöm a hasznos infókat! Köszönöm a hasznos infókat! Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00343164669485334486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-48625162735386821002020-10-23T02:34:03.783+02:002020-10-23T02:34:03.783+02:00Bocs de rosszul írtam...a lakás megszakítóját veri...Bocs de rosszul írtam...a lakás megszakítóját veri le...vettem egy másik trafót ugyan ilyet...beleépítettem egy ventillátort és egy termosztátot..a termosztát kapcsolja a ventillátort...be-ki...tök jó lett...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05381407035896701579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-18007802910680951702020-10-13T20:26:17.327+02:002020-10-13T20:26:17.327+02:00Szia!
Hááát, a hőkioldó patkolása miatt meg lehet...Szia! <br />Hááát, a hőkioldó patkolása miatt meg lehet sütni a trafót, az biztos. Nade mit jelent az, hogy "néha" leveri a biztosítékot? Minden második hegesztésnél például, vagy bizonyos idő elteltével? Nem mindegy. Ezen felül, a biztosíték is tönkre tud menni- gondolom nem tegnap előtt iktattad be- , valamint az is kérdés, hogy 'mekkora' a biztosíték, milyen messze van a géptől, és mekkora árammal hegesztesz... Ha módod van rá, ki kéne próbálnod a gépedet máshol- másik áramkörön, más helyralyzi szám alatt, másik városban, másik bolygón :)- és ha ott is vacakol, akkor a gépben van a hiba. <br />De elsőre: Rakj bele legalább egy hőbiztit (ha sokallod a hőkioldó árát)! :) Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-46225923682005089192020-10-13T19:58:13.905+02:002020-10-13T19:58:13.905+02:00Ennek az EINHEL 150 CEN a mukakábelei olyan vékony...Ennek az EINHEL 150 CEN a mukakábelei olyan vékonyak...mint egy hosszabító kábel...viszont a 220-as kábel az meg vastag...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05381407035896701579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-51112450089719095182020-10-13T19:54:55.872+02:002020-10-13T19:54:55.872+02:00Szia! Nekem is van ilyen gépem ..igaz nem "tu...Szia! Nekem is van ilyen gépem ..igaz nem "turbó" úgynézki hogy a hőkioldó elszállt...kikötöttem...de néha leveri a biztosítékot..lehet hogy menetzárlatos lett ..?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05381407035896701579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-85520317608060137802019-10-23T21:48:36.578+02:002019-10-23T21:48:36.578+02:00Így van, látod, erre akár kitérhettem volna jobban...Így van, látod, erre akár kitérhettem volna jobban a bejegyzésben. Jónak látszanak, de sajnos a szigetelés vastag, a drót meg vékony, pedig pont fordítva kéne. A kis vezetékkeresztmetszet miatt csak melegszenek, ha komolyabb áram folyik rajtuk- az indítózáshoz meg igen komoly áram kell ugye. Talán használhatóak 1- 1,2 literes kocsinál, ha nincs nagyon lemerülve az akku.Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-55190459120512644052019-10-23T20:39:40.898+02:002019-10-23T20:39:40.898+02:00Amúgy az marhára igaz, hogy a kínai bikakábelek ne...Amúgy az marhára igaz, hogy a kínai bikakábelek nem jók.<br />Ha az aksid úgy Istenigazából le van merülve, akkor<br />nem tudod bebikázni, nem adja át az áramot. Legalábbis<br />nekem nem sikerült. Pedig a kábel vadonatúj volt, előttem<br />csomagolta ki a segíteni szándékozó.<br />ZoliAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-54477028635263952102019-10-23T20:21:57.489+02:002019-10-23T20:21:57.489+02:00A cikk elismerését köszönöm és méltányolom.
A stí...A cikk elismerését köszönöm és méltányolom. <br />A stílusom kritizálni lehet, a véleményedhez jogod van. Amint látod, vagyok olyan beképzelt, hogy nem töröltem ki a hozzászólásod. Ezt a nagyképűséget tükrözi a bejegyzés is, ami egyébként nem feltétlenül öntömjénezésképp lett ilyen. <br /><br />ÁdámKovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-82024582688904910622019-10-23T20:10:25.130+02:002019-10-23T20:10:25.130+02:00Oké, kicsit durván fogalmaztam, elnézést.
De azért...Oké, kicsit durván fogalmaztam, elnézést.<br />De azért a stíluson még finomítani kell ! :-) ( pl. szerényebben )<br />A cikk egyébként hasznos.<br /><br /> ZoliAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-92233027915441187062019-10-18T21:47:21.626+02:002019-10-18T21:47:21.626+02:00Nem vagyok öreg.Nem vagyok öreg.Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-26484839964620783352019-10-18T19:49:13.759+02:002019-10-18T19:49:13.759+02:00Öreg, lehet hogy van fogalmad a villamossághoz,
de...Öreg, lehet hogy van fogalmad a villamossághoz,<br />de a stílusod egy rakás szar.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-75329536191638926082019-09-16T17:43:33.478+02:002019-09-16T17:43:33.478+02:00Köszönöm a hozzászólást, örülök, ha segítettem! Köszönöm a hozzászólást, örülök, ha segítettem! Kovács Ádám Károlyhttps://www.blogger.com/profile/16166749912538538164noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8670972902455456799.post-8639473614073019642019-09-15T20:36:23.705+02:002019-09-15T20:36:23.705+02:00Köszi a leírást, nagyon hasznos. Köszi a leírást, nagyon hasznos. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13878403846631542046noreply@blogger.com