2013. július 15., hétfő

Kerti bútor raklapból

Sk javítás, barkács, modding

Kerti bútor raklapból

Ezeket tavaly tavasszal- nyáron csináltam. Minden elem bontott raklapból van, kivéve a merevítők. Azok cseréplécek, már nem tudom miért.
A raklapokat magam bontottam szét pajszerrel, kalapáccsal, fogóval. Szögeket eltávolítottam, majd megcsiszoltam a deszkákat. A váz összeállítása után- tehát mielőtt az ülőfelületek ill. az asztallap felhelyezésre került- lekentem kerítéslazúrral. A végső összeállítás után kapott még három réteg lazúrt, mivel folyamatosan kint van- illetve télire le volt takarva.

A garnitúra azért kapott helyet itt, mert az utóbbi időben kezd divatba jönni a raklapból készült bútrorzat. Kicsit dicsekszem :D
Egyébként igen szeretem az újrahasznosított dolgokat, főleg, ha hasznosak...

Ezek saját elképzeléseim szerint készültek, saját magam által, saját felhasználásra. A képeket ötletadóként teszem közzé, de ha valakit érdekel, szívesen segítek tervezésben, vagy megmérem, lerajzolom az összeállítást!

A feleségem mániája a vakond, ezért került a padra és a székre is kisvakondos stencil. Ugye senki nem gondolja, hogy nem én csináltam a stencilt? (majd egyszer erről -mármint a sablonfestésről- is lesz egy bejegyzés, nyugi)
Itt jegyezném meg, hogy a vakond hasznos állat. A földben lévő csúnya és káros rovarokat pusztítja. Ne bántsuk! Komolyan! Ne bántsátok! Ha zavar, hogy kitúrja a földet, javaslom a napelemes vakondriasztót, vagy pl a Nagy sárfű nevű vakondriasztó növényt (ezt kizárólag olyan helyre, ahol nincs kisgyermek, aki mondjuk megrágná, mert mérgező elfogyasztva!)




Nem gondoljátok, hogy nem csináltam az asztalra napernyőtartót! Hát ennyire nem ismertek? XD

Igen jó dolog kinn üldögélni, mikor csend van és csiripelnek a madarak. Tulajdonképpen én szeretem a természetet, még akkor is, mikor szemét ... (amúgy annak is oka van, és mindenki nézzen most kicsit magába...)
Nyugodt pihenést !

Tartalomjegyzék

Zenék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése