2016. március 28., hétfő

Műanyag védőszemüvegek/ plexi felületek felújítása

...avagy: ha te engem Sidol, én tégedet Odol....

Szócséplés előtt kis kitérő:
Ez a Sidol:
Ez pedig az Odol:

Az alcímet pedig Szétszedtem Géza bácsi egyik lapjáról "koppintottam", innen: 


Aki nem ismerné a Szédszetem project- et, ismerje meg! Most!  There is no kec-mec!


Nézzétek, olvassátok, használjátok! Igyátok és egyétek Szétszedtem Géza bácsi szavait! 
Világító Led lámpa Ő a vak sötétben, mustár a kolbászon, cigi a kávé mellé! 
Utat mutat és oktat napjaink elbutult, agresszív, kapitalista és agresszív világában! 
Áldassék neve minden barkácsoló által! Ámen! 
Ismeretlenül is köszönöm, amit tesz!

Visszatérve a realitások talajára :)
Sidollal remekül lehet plexit karctalanítani- fényesíteni.
Én karcos védőszemüvegekhez használom, mert nekem arra kell :)
Kicseppentünk az anyagból a plexire, majd nem műszálas és nam karcolós anyaggal dörzsölgetjük. A művelet ennyi. Minél kitartóbbak vagyunk, annál jobb lesz a végeredmény!
Írhatnék róla könyveket is, de felesleges.Próbáljátok ki, és írjátok meg az eredményt!

Egyébiránt szerintem ezzel bemattult autólámpák is helyrehozhatóak. Nekem nincs bemattult autólámpám, de ha esetleg Neked van bemattult autólámpád, és megpróbálod antimattossá tenni a bemattult autólámpád Sidollal, megkérlek, írd le a tapasztalataidat kommentbe! Köszönöm!

Az autólámpához kicsit hasonló dolog: szolár sziklalámpa (napelemes kerti lámpa) plexije:

 Előtte:




 Közben:


 Utána:



konyec :)


Tartalomjegyzék

Zenék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése