Tartalomjegyzék











6 megjegyzés:

  1. SzKérdésem briggs motoiros fúnyírot felujitozzam szelepek tömités csavarok olaj stb csere . Szépen jár egy rántás indul csak nagyon hangod.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Háát, jó lenne hallani, mert ezt sok minden okozhatja sajnos. Sok vagy kevés olaj, nem megfelelő szelephézag, túl magas fordulat, vagy akár egy nem eléggé meghúzott csvar is. Milyen jellegű a hangja? Esetleg ha tudsz róla egy felvételt küldeni: modder151@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kovács Ádám Károly!
    Névtelen belekérdezett egy engem érdeklő dologba,majdnem.
    Szóval lehet-e valahogy halkítani a benzines fűnyírót? Elsőre az a meredek ötletem hogy két kipufogót felszerelni...Vélemény?
    Attila

    VálaszTörlés
  4. Kedves Attila!
    Ilyenek ezek a Névtelenek :)
    Ha vicceskedni akarnék, azt mondanám, hogy ne indítsa be. De nem mondom.
    Jó helyen tapogatózik, a kipufogó az egyik kulcs, csak ugye, ezek kicsi motortok -mind teljesítményben mind méretben-, tehát bármilyen kipufogót nem lehet rájuk eszkábálni. Nem olyan vad ötlet a duplázás, fél colos T idom, kis hegesztés, valami plusz tartó, hogy ne szakadjon ki a blokknál a rögzítés... Én magam is kívánatosabbnak tartanám a csendességet, de még sosem próbáltam ki, hogy lecseréljem a kipufogót (ellenben tervezek hengerkéses nyírót venni :) ). A motorbiciklikből kiindulva valamilyen csöves fajta kéne rá, esetleg töméssel, bár nem tudom, hogy mennyi teljesítményt emésztene fel... Kísérletezni kéne vele:
    https://www.google.com/search?q=diy+lawnmoweer+silencer&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
    Ha valamit kipróbál, ne tartsa meg magának! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia,! Briggs quantum kapálógépet vettem használtan. Jól indul,gázadásra turáztatja magát. A kuplung ráengedésére órákat fulladni. Nincs benne erő. A porlasztót kitisztítottam, gyertya cserélve, levegőszűrő cserélve! Mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ennyiből nem tudok biztosat mondani. Ha biztos, hogy a porlasztó rendben van, akkor a regulátorrugót lehetne megvizsgálni. Működés közben kézzel kéne megtartani a pillangószelepnél.
      Ha az jónak látszik, akkor lehet szelep vagy gyűrű gond, erre viszont a kormos/ kokszos gyertya is utal.
      Talán érdemes lenne megnézni az alsó részeket, hogy van- e elég olaj a hajtóműben, és könnyen mozog- e a tengely és a kapák. Leveszed a motort, és kézzel "hajthatónak", könnyen forgathatónak kell lennie a kuplungnak. Jobb ötletem nincs :)

      Törlés